woensdag 24 april 2013

het jaar 2013, wat gaat er komen?

Het hele jaar 2013 heb ik niks van me laten horen.
Inmiddels is het 24 april, dus wel tijd voor een update.

Op school gaat het goed. Ik ben met mijn laatste opdrachten bezig op stage, heb mijn examens achter de rug en als alles goed gaat heb ik in september mijn diplome.
Wat ik na deze opleiding wil gaan doen weet ik nog niet. Ik wil graag een HBO studie gaan doen maar heb nog niet kunnen kiezen. Ook zit ik te twijfelen omdat ik dan later bij een klas zou instromen aangezien ik mijn diploma eind september pas krijg.

Daarnaast staan er een paar hele leuke dingen op mij te wachten. Ik ga reizen. En niet zomaar reizen. Ik ga eind augustus met 3 vriendinnen een weekje naar Disneyland Parijs waar in onwijs veel zin in heb. Het gaat een erg gezellige week worden.
Voor is naar Disneyland ga, maak ik nog een reis waar ik super veel zin in heb, maar ook erg spannend vind. Afgelopen week hebben we namenlijk en 19 daagse reis naar China geboek. WHO. China. Ik kan echt niet wachten!

Voor half mei moet ik een keuze gemaakt hebben met een studie, wanneer ik er niet uit kom denk ik er over na om misschien een half jaartje te gaan werken of iets van vrijwilligerswerk.
Zijn er mensen met ervaringen in vrijwilligerswerk in het buitenland? Laat het me weten.

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten