zaterdag 11 mei 2013

uil armbandjes

Ik hou er van om lekker bezig te zijn. Op Ebay kocht ik een paar weken terug en ik ging er mee aan de slag.


Deze uiltjes kocht ik per 25 voor ik geloof $3 en een beetje. Eerst wist ik niet zo goed wat ik er mee moest doen, maar uiteindelijk kwam ik bij de french bracelets. Vroeger knoopte ik deze al als vriendschaps armbandjes. Na een wat dingen uit geprobeerd te hebben was dit het resultaat.


Ik heb ze op mijn Facebook pagina gezet en op Marktplaats en heb inmiddels al een paar verkocht. Omdat je er nog best lang bij zit verkoop ik ze voor €3.

Mocht je belang hebben bij een armbandje zet het in de reactie.
Mocht je geïnteresseerd zijn in de verkoper op Ebay zal ik die voor je opzoeken.

Houden jullie van sieraden met uiltjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten