zaterdag 3 november 2012

blogger app.

Misschien hadden jullie het gemerkt, maar de afgelopen dagen waren er wat minder artikelen online.
Dit komt doordat ik als ik van stage komt pas om 6 uur thuis kom, dan nog moet eten, douchen en ik ben een trouwe gtst kijker, dus dat kan niet gemist worden.
Op zo'n dag zet ik mijn laptop dat ook 's avonds niet meer aan maar blijf ik lekker beneden nog wat tv kijken op de bank.
Op mijn telefoon had ik een soort snelkoppeling gemaakt  van mijn blog. Hier op kon ik alle aantallen zien, en posts online zetten.
Maar wat niet kon was een nieuwe post schrijven. Hier baalde ik erg van, want wanneer ik met de bus ga kan ik die 40 minuten dan goed daar voor gebruiken.
Sinds vandaag heb ik dus de blogger app.
Hier kan ik artikelen in schrijven, foto's er bij doen en online zetten. Ideaal dus.
Daarom zullen vanaf nu wat meer artikelen via mijn mobiel online komen.
Hier zullen jullie zelf niets van merken.
Sorry voor de weinig artikelen, dit gaat veranderen!
 


1 opmerking:

  1. Ik heb die app ook ja! Ik maak alleen altijd ontzettend veel typfouten met mijn telefoon, haha :')

    BeantwoordenVerwijderen