woensdag 7 november 2012

mini shoplog Vero Moda

Afgelopen maandag ben ik met een vriendin na school nog even de stad in geweest.
Zij wou bij wat winkelen kijken en eigenlijk had ik niet echt wat nodig.
Toch heb ik bij de Vero Moda nog weer twee dingen gekocht, die ik jullie wil laten zien.
Daarom vandaag en mini shoplog.

 

 
Als eerste kocht ik deze paarse broek. Deze broek is een hoog model, met twee ritsen voor op, en de 'echte' rist achter op. Dit is dezelfde broek maar dan in een andere kleur die ook al eens in een outfit of the day voor bij kwam.
 
 
Omdat mijn vriendin ook zo'n broek wou betaalden we beide maar €25. Koop je 1 betaal je €34,95
 
 
Daarna kocht ik dit vestje. Hij is zwart wit gebreid. Twee kleine zakjes met een zwart boortje heeft hij aan elke kant. Boven aan zit een haakje waardoor hij boven aan vast kan. Verder zitten er geen knopen aan dus je draagt deze vest open.
 
 
Sorry voor de slechte foto. Ik snap er niks van? De prijs is in elk geval €24,95
 
Dit was mijn mini shoplog van de Vero Moda.
Hebben jullie de afgelopen tijd nog geshopt?
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten