woensdag 14 november 2012

Outfit of the day

 

Het is al weer lang geleden dat ik een outfit of the day deed. Ik had er wel weer zin in en trok mijn school kleren aan.
 



Ik heb een jasje aan van de vero moda. Deze is al best wel oud. Ik geloof dat hij toen iets van €40 was, maar ik denk dat hij nergens meer te koop is.
Daaronder heb ik een basic jurkje van de h&m. Ik denk dat deze ongeveer €15 kostte.

Ik heb een sjaal om van de markt. Ik denk dat iedereen dit soort sjaals wel kent. Hij zal dan ook iets van €7,50 hebben gekost.
 
 
Daar onder heb ik een  legging die lijkt op een dikke panty. Waar hij weg komt weet ik niet meer, maar hij zal ongeveer €5 hebben gekost.
Daaronder mijn Uggs van het artikel van de laarswarmers. De laarswarmers kostten €4,99
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik deze week aan had naar school.
Heb je nog requests? Laat ze achter in de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten