dinsdag 13 november 2012

ombre nagels

Net als het ombre haar zijn op dit moment ook de ombre nagels erg populair. Ik zelf zit er over na te denken om mijn eindjes van mijn haar ook een ander kleurtje te geven. Ik hou wel van deze trend. Daarom besloot ik ook maar eens de ombre nagels te proberen.
Dit is het resultaat en ik ben best wel tevreden voor de eerste keer. Ik heb een rood lakje van miss sporty gebruikt. Miss sporty gebruikt geen namen, dus ik denk dat het nummer 150 is. Daarnaast heb ik een rose kleur van  Essence gebruikt. Dit is een kleur van de ' i love Berlin' collectie en heet 01 love this city.
Ik heb hier geen filmpje van gemaakt omdat er op youtube al enorm veel filmpjes van zijn gemaakt. Mochten jullie toch nog een filmpje hier van willen zien, dan kun je dit bij de comments zetten.
Heb jij wel eens ombre nails gemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten