zondag 11 november 2012

Laarswarmers

Beenwarmers kennen we allemaal, maar laarswarmers? Ik had er zelf nog nooit van gehoord. Ik zag een foto in de folder van de Blokker en vond het eigenlijk direct wel leuk.
Dezelfde middag ben ik dan ook nog even op mijn fietsje naar de Blokker gegaan om te kijken of ze ook echt zo leuk waren.


En dit zijn ze dan. Een leuk winters patroontje met twee lieve bolletjes aan elke kant. Ik heb de laarswarmers om mijn neppe Uggs van de Action gedaan. Hierdoor zien ze er direct een stuk duurder ( en leuker natuurlijk! ) uit.
De laarswarmers kosten €4,99 en staan in de folder vanaf 12 november. Bij ons in de stad waren ze er dus al op zaterdag, en kunnen ze op maandag misschien al uitverkocht zijn.
Hebben jullie laarswarmers? En wat vinden jullie van laarswarmers?


1 opmerking: