vrijdag 9 november 2012

Sinterklaas, kerst en verjaardag zijn onderweg!

Ik kan eerlijk gezegt niet wachten, pakjes avond, met zijn allen onder de kerstboom, oud en nieuw én mijn verjaardag.
Het zit er allemaal aan te komen. Heerlijk gezellig met vrienden en familie.
Maar voor al dit leuke komt het lastige. Wij gaan met sinterklaas lootjes trekken en dus moet er een verlanglijstje worden gemaakt. Dit geld ook voor kerst en mijn verjaardag.
Ik ben iemand die het hele jaar een wensenlijst heeft, tot november wanneer er om gevraagd word.
Ben ik de enige die dit heeft?
Dus besloot ik dit jaar om niet een leeg papier in te leveren en me te laten verassen, maar ik ging alle folders en sites bij langs.
 
Dit viel nog behoorlijk tegen. Ik heb erg mijn best gedaan en kwam niet verder dan een paar dingen. Van deze dingen waren er ook nog een aantal waarvan ik dacht vind ik dit wel echt leuk en heb ik dit wel echt nodig?
 
Ik ben op internet gaan zoeken naar tips om een verlanglijstje te maken. Hier zijn een paar vragen waar je misschien wat aan hebt.
Zijn er dingen die vervangen moeten worden? Zijn er dingen die aangevuld kunnen worden? Zijn er dingen die je als voorraad kan gebruiken? Zijn er nog plekken die je op kan fleuren? Kan je dingen gebruiken die het thuis makkelijker maken?
 
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad. Hebben jullie je verlanglijstje al klaar?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten