woensdag 26 september 2012

App: POU

Tegenwoordig heb je de leukste en gekste Apps voor op je smartphone. Welke ik aan jullie wil laten zien heet: Pou. Kun je je nog herinneren dat je vroeger een tamagotchi had? je die eten moest geven, moest verzorgen en moest slapen? Dit is de moderne versie!
 
 


Op het plaatje rechts zo zie je hoe je pou krijgt. Een kleine aardappel look-a-like. Superschattig met grote oogjes. Boven in de vier vakjes zie je wanneer hij honger heeft, wanneer je hem moet wassen, wanneer je met hem moet spelen en wanneer hij moet slapen.
Hoe groter hij word hoe meer je hem can customizen. Dit zie je op het linker plaatje. Je kan hem een andere kleur geven, kleren aan trekken, en achtergrond kleuren veranderen.
 
 
Door spelletjes te spelen krijg je geld en kun je al die dingen kopen. Mijn eigen Pou heeft inmiddels een rose gestippelt jurkje en twee staartjes op haar hoofd.
 
 
 
 
Ik vind het echt een super leuke app, al werkt hij wel een beetje verslavend. Iets nieuws is dat wanneer je op username gaat zoeken je nu ook de Pou van je vrienden kan zoeken!
 
Heb jij de Pou app al? Ga je hem installeren? Laat het me weten!


2 opmerkingen:

  1. He ik hrb de app ook maar wil snel xp krijgrm hoe kan dat :$?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Suus,
      wanneer je veel spelletjes speelt krijg je veel xp.
      verder als je dingen voor hem koopt zoals eten of kleren. :)

      Verwijderen