dinsdag 25 september 2012

films die ik nog wil zien

Zoals jullie in het artikel van zondag konden lezen, heb ik eindelijk weer een dvd speler. Omdat ik al heel lang geen dvd's meer kon kijken, wordt het daar hoog tijd voor. Hier een lijstje met films die ik als eerste wil kijken.
 
 



Welke film ik als eerste wil kijken is 'The Bucket List'. Deze ligt thuis al een poosje op mij te wachten en lijkt me erg leuk. In het kort gaat de film over twee totaal verschillende mannen die beide terminaal kanker hebben en een kamer delen in het ziekenhuis. Samen stellen ze een lijst op met dingen die ze nog gedaan willen hebben voor “they kick the bucket” – doodgaan dus. Ze besluiten hun wensen werkelijkheid te laten worden.
 
 
 
 
 
Ik hou zelf heel erg van komedie en familie films. Welke film me erg grappig lijkt is 'Labor Pains'. Deze film gaat over Thea en ze werkt als assistente in een kantoor, maar heeft nooit indruk weten te maken op haar werkgevers. Ze krijgt constant gênante klusjes te klaren en heeft slechts weinig vrienden in haar werkomgeving. Wanneer haar baas besluit haar te ontslaan, raakt ze in paniek en beweert ze zwanger te zijn om niet werkloos op straat te belanden. Hoewel ze blij is dat niet op straat werd gezet, beseft ze dat ze de schijn zal moeten ophouden bij haar collega's. Ze merkt dat ze nu met respect wordt behandeld en verzint steeds iets nieuws om haar collega's in de waan te laten. Ze verdiept zich zelfs in de ontwikkelingen van een vrouw tijdens een zwangerschap om overtuigend over te komen. Haar leven begint steeds kleurrijker te worden en op een gegeven moment maakt ze zelfs promotie. Maar het wordt steeds ingewikkelder om te blijven liegen...
 
 
 
Wat mij ook een erg grappige film lijkt is '50 first dates'. Deze film gaat over Henry Roth (Adam Sandler) die werkt in een groot aquarium op Hawaii. Hij is de grootste versierder van het eiland en is blij dat de vrouwen die hij ontmoet altijd maar kort op het eiland verblijven. Maar dan
ontmoet hij Lucy (Drew Barrymore) en wordt tot over zijn oren verliefd op haar. Als hij haar de volgende dag weer ziet, heeft zij helaas geen enkel idee meer wie hij is! Lucy lijdt aan een zeldzame hersenstoornis waardoor haar korte termijngeheugen iedere avond wordt gewist. Met de hulp van zijn vriend Ula (Rob Schneider) gaat Henry slimme en originele manieren verzinnen om te zorgen dat
Lucy elke dag opnieuw verliefd op hem wordt...
 
 
 
 
Hebben jullie al één of meerdere van deze films gezien? Zo ja, waren het leuke films?
Laat het me weten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten