donderdag 27 september 2012

favoriete parfum op dit moment: Jeanne Lanvin.

Vandaag een artikel meer voor de meiden onder ons: Parfum. Ik heb periodes dat ik elke dag verschillende parfum gebruik, periodes dat ik elke dag dezelfde parfum gebruik en perdiodes dat ik geen parfum gebruik. Ik zit nu in een periode dat ik elke dag dezelfde gebruik en deze wil ik graag met jullie delen.
Zoals je ziet op de foto is het echt een chique flesje met een speels strikje er om. Door de vierkante dop en het label van stof ziet hij er erg luxe uit.
Het is een geur die kan voor overdag en voor 's avonds.Ik vind het een erg fris, fruitig en vrouwlijke geurtje. De noten zijn fruity, sweet, floral, citrus, rose.
Ik heb hem gekregen dus de prijs weet ik niet precies. Toen ik op beslist.nl vergeleek kwam ik op een prijs tussen de €30 en €40 voor 50 ml.
Ga jij langs de parfumerie om even te snuffelen aan deze geur?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten