donderdag 13 september 2012

telefoonhoesjes

Doordat ik zocht naar leuke telefoonhoesjes voor mijn Samsung Galaxy Gio, kwam ik terecht op Ebay. Op Ebay zijn ongelooflijk veel leuke en bijzondere hoesjes die je in Nederland niet kan vinden. Vaak zijn deze hoesjes ook nog een lekker goedkoop. Al een tijdje terug kocht ik een panda beer, in een roze kleur ( rechtsboven ). En ik kan jullie vertellen, een tweede is onderweg!
De oren van mijn pandabeertje gaan stuk en ik vond het wel tijd voor een nieuwe. Na wat zoeken kwam ik deze ongelooflijk schattige oortjes van Hello Kitty tegen. Oke, ik ben 18, so what?
Dit hoesje koste omgerekend van Dollar naar Euro nog geen €5!
 
 
En hoe leuk is dit? Een telefoon met konijntjes oren en een pluizig staartje. Ik ben verliefd! Al lijkt het me niet heel makkelijk voor in je broekzak .. Dit hoesje kost omgerekend nog geen €3!

 
Ik ben zelf gek op uilen, dus ook in dit artikel mogen uilen niet ontbreken. Ik vind dit echt een heel leuk hoesje, alleen vind ik het zelf leuker als hij bijvoorbeeld oortjes heeft die uitsteekt. Dit hoesje kost ongeveer €7,50
 
Voor velen van jullie misschien een beetje over de top: steentjes. Ik vind dit motiefje heel leuk omdat het een ombre effect heeft. Dit hoesje kost ongeveer €5.
 
Of het alweer een beetje uit is of niet, ik vind de Amerikaanse vlag in bijvoorbeeld een sjaal erg leuk. Dus toen ik dit hoesje tegen kwam was ik verkocht, wederom met steentjes.
Dit hoesje kost ongeveer €7,50.
 
Ik hoop dat ik jullie een beetje inspiratie hebben kunnen laten opdoen voor leuke telefoon hoesjes.


5 opmerkingen:

  1. ik heb de zelfde gsm en ik wil dat hoesje ook ( beertjes ) in het bruin maar kan het nergens vinden kan jij mij de link geven ? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eyla! ik heb die site gevonde

      http://www.casecovercompany.nl/a-26913965/galaxy-gio-s5660-hoesjes/siliconencover-beertje-roze-voor-galaxy-gio/

      x groetjes Lindsy

      Verwijderen
  2. Hee, Ik zit te twijfelen of ik wel via ebay een hoesje moet kopen. Het is namelijk zo goedkoop? Hoeveel heb jij er voor betaald en via welke advertentie heb je hem gekocht?

    Groetjes, Leah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is het wel zo dat ze echt minder dan de 5 euro kosten de beren hoesjes ?

    BeantwoordenVerwijderen