zondag 30 september 2012

ABC-tag.

Vandaag heb ik een wat persoonlijker artikel, namenlijk de ABC-tag. Deze tag is al wat ouder maar ik vind hem erg leuk bij andere bloggers. Vandaag is mijn twintigste blogpost, dus vond ik het wel tijd worden dat jullie mij gaan leren kennen!
 



Age: 18 jaar.
Best Friend: Ik heb niet 1 beste vriend/vriendin, maar meerdere.
Chore you hate: Het bed verschonen, al die grote lakens..
Dreamhouse: Een groot luxe huis, aan het strand met een zwembad!
Essential start of your day: De radio. Ik heb echt muziek nodig om wakker te worden.
Favorite color: Lekker meisjes-achtig kies ik voor roze.
Gold or silver: Goud.
Height: 1.74.
Instruments I play: Geen één. Ik zou heel graag piano of gitaar willen spelen, maar heb er denk ik geen geduld voor. Wie komt het me leren?
Job Title (most recent): Verkoopmedewerkster in een broodjes winkel.
Kids: heb ik niet. Of ik ze zou willen? Over een aantal jaren.
Music that you always listen to: Ik luister van alles, Nederlands en Engels. Mijn favoriete radio station is Q-music. Dus de Q-music muziek? Met uitzondering van het foute uur..
Nickname: Lien, Lientje, Eetje. ja ja, origineel..
Overnight hospital stays: Never.
Phobias or fears: Ik kan heel slecht tegen kleine ruimtes en liften, ook tegen plekken waar het druk is met veel mensen ga ik liever uit de weg.
Quote from a movie: Om eerlijk te zijn kijk ik veel te weinig films, en zou ik zo dus ook geen weten.. Het word tijd om meer  films te kijken. Weet iemand een leuke?
Reason to smile: Lekker weertje, winkelen, vrienden, familie, liefde.
Siblings: Ik heb een zus van 21.
Time you wake up: Wanneer ik naar stage moet tegen 6 uur/ half 7, dat ligt er aan hoe laat ik moet beginnen. Als ik naar school moet tegen kwart over 7, en in het weekend kan ik vaak niet uitslapen en word het een uur of 9.
Underwear: lot’s of! Mijn kast puilt uit. Misschien moet ik ‘m weer eens gaan uitmesten?
Very important date this year: Wanneer ik uit ga van het schoolagenda jaar, ben ik op 1 Januari jarig, hoe leuk? En heb ik in week 26 mijn diploma uitreiking, can't wait!
Worst habit: Ik ben lekker choatisch, leg overal wat neer, laat kastdeurtjes en laatjes open, vaak te lui dingen direct weer op te ruimen.
X-ray’s you’ve had done:  Nul.
Yummy food you make: dürüm, nomnomnom. Dat lust ik elke dag wel.
Zoo animal: Ik vind Pinguins echt onwijs schattig, verder vind ik de giraffe gewoon een leuk dier, en vind ik het Dolfinarium erg leuk om heen te gaan, dus de dolfijntjes.
 
 
Dit was mijn ABC-tag alweer. Neem hem gerust over als je wilt. Hebben jullie de ABC-tag al gedaan? heb je een andere leuke tag gedaan? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten