maandag 1 oktober 2012

Bucket list: Wat wil ik nog doen?

Vorige week konden jullie in een artikel lezen wat ik al had gedaan van mijn bucket list. In dit artikel wil ik jullie een paar van mijn dingen laten zien die ik nog wil doen.



Als eerste wil ik dit jaar mijn opleiding graag afronden en mijn diploma halen. Ik zit op dit moment in het derde jaar van de opleiding SAW. Ik vind de opleiding erg leuk met de stages erbij.

 
 
Wanneer ik klaar ben met mijn opleiding ga ik naar China. Dit is een land waar ik echt al van kleins af aan heel graag heen wou. En dit schooljaar  gaat het dan eindelijk gebeuren. We gaan een groepsreis doen van ongeveer 18 dagen en zien dan China en Tibet. Can't wait!
 
 
 
Iets waar ik al een keer mee ben begonnen maar niet heb volgehouden is een 365 dagen project. Wanneer je dit zoekt op YouTube vind je filmpjes van mensen die zich elke dag op de foto hebben gezet en dit achter elkaar hebben geplakt. Zo kun je zien of een mens veranderd. Ik zelf vind die filmpjes erg leuk en wil ooit nog zelf een heel jaar vol houden.
 
 

Wat ook op mijn bucket list staat is gitaar spelen. Man wat zou ik dat graag kunnen. Zo even je gitaar pakken, wat deuntjes spelen en er wat bij zingen. Lijkt me heerlijk om dat te kunnen.


Een land waar ik ook graag heen zou willen in Engeland. Waarom weet ik niet, maar ik roep al een paar jaar dat ik daar erg graag heen zou willen. Misschien word het tijd om een keer te boeken?




Dit zijn zomaar 6 random dingen van mijn bucket list. Hebben jullie een bucket list? Laat het met weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten