zondag 21 oktober 2012

mini shoplog kruidvat

Gisteren ben ik met een vriendin even bij ons de stad in gegaan om een paar dingentjes te kopen die ik nodig had. Vandaag deel ik door middel van een foto post wat ik allemaal heb gekocht.



Als eerste kocht ik bij het Kruidvat deze eye make-up remover pads. Er zijn twee verschillende soorten; olie en lotion. Ik heb altijd de lotion omdat de olie bij mij erg vettig is. In de verpakking zitten 100 pads voor €1,99.

 
Ook bij het Kruidvat kocht ik deze moisturizing cream-gel van essence. In de verpakking zit 50 ml voor €1,00
 
 
De gel ruikt naar limoen en komkommer wat ik zelf heel erg verfrissend vind. Wat een beetje jammer is is dat de sticker erg slordig op het potje is geplakt. Hierdoor lijkt het erg goedkoop.
 
 
Hebben jullie één van bovenstaande producten wel eens gekocht? Laat het me weten!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten