dinsdag 9 oktober 2012

nieuwe horloge kruidvat

Al heel lang wou ik nieuwe horloge, maar daar zat wel een wensenlijstje bij. Ik had nu een soort witte plastic horloge (waar iedereen mee liep deze zomer) en ik vond het tijd worden voor een andere.
Al een tijdje zat ik te denken aan rose goud, maar dan wel met een wit bandje.
En eindelijk zag ik hem bij de kruidvat in de folder!



Hier is die dan, een rose gouden horloge met een wit bandje. De horloge is van het merk true spirit.


Ik weet niet hoelang de horloges bij het Kruidvat zijn, aangezien het een folder aanbieding is.
De prijs voor het horloge was €8,99


Ook zit er volgens de verpakking nog 2 jaar garantie op. Ik ben benieuwd :)


Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe horloge.
Gaan jullie ook naar het Kruidvat voor een horloge?
Laat het me weten!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten