zaterdag 13 oktober 2012

creatief bezig #1

Ik vind het erg leuk om creatief bezig te zijn. Creatief zijn kan van alles betekenen. Schilderen, armbandjes maken, DIY, etc.
Laatst liep ik bij de C&A en zag ik een erg leuke wintersjaal. De sjaal was zwart wit gebreid.
Dit bracht mij op het idee om zelf een sjaal te gaan breien.
Hier ben ik dan ook vandaag mee begonnen!
 
 

Ik heb bij de Action 2 bollen wol gekocht, zwart en wit. Een bol kost daar €0,99.
De sjaal zelf wil ik helemaal zwart maken, dus ik moet binnenkort nog even één of twee bollen er bij halen en op de sjaal wil ik witte winter details maken.
Dus bijvoorbeeld sneeuwvlokjes.
 
 
De sjaal word breden dan mijn breinaald zoals je ziet, en daarom zit ik er over na te denken om er misschien een col sjaal van te maken.
 
 
Zoals je ziet ben ik hier nog wel even mee bezig. Ik hoop dan ook dat het me lukt om hem deze winter nog te kunnen dragen, en of ik hem überhaupt af krijg!
 
Hebben jullie wel eens wat gebreid? Laat het me weten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten