zondag 7 oktober 2012

Mijn friendship bracelets collectie

Als klein meisje heeft  vast iedereen van jullie wel eens vriendschapsarmbandjes geknoopt. Ik kon hier hele middagen mee bezig zijn, en nog wel. Op You-Tube kwam ik erg goede tutorials tegen en ben een paar jaar geleden eens wat gaan proberen. Vandaag laat ik een paar armbandjes aan jullie zien die ik ooit eens heb gemaakt.
 
 
 
Dit armbandje is het simpelste van het simpelste. Ik denk dat iedereen die wel eens friendship bracelets heeft gemaakt deze wel kent.
 
 
 
Het patroon wat daarna wel het meest bekend is, is de visgraad.
 
 
 
 
 
Nog een hele gemakkelijke is de 'zipper', rits dus. Ik moest zeggen dat ik deze zelf ook niet erg mooi vind omdat hij er rommelig uitziet.
 
 
 
Eén die erg makkelijk lijkt, maar waar ik zelf erg veel ruzie mee heb gehad is een vlecht. Ik kreeg het patroon maar niet onder de knie. Ik vind het resultaat wel echt heel mooi.
 
 
 
Ik geloof dat deze iets van 'zigzag' heet.
 
 
 
dit is dezelfde maar dan met andere kleuren. Wanneer je dit patroon door hebt knoop je hem zo weg.
 
 
 
Hoe deze heet weet ik niet meer. Ik denk iets met 'Diamond'.
 
 
 
En ook deze laatst heet iets met 'Diamond'.
 
Mocht het je nou leuk lijken om ook zelf friendship bracelets te maken, kijk echt eens op You-Tube. Er zijn onwijs veel filmpjes te vinden waar een paar echt hele goede tussen zitten.
 
Maken jullie wel een friendship bracelets? Laat het me weten!
 
 
 
 


2 opmerkingen:

  1. ja ik maak deze bandjes ook maar zou graag meer tips krijgen hoe je ze nou precies maakt zou je me wat uitleg kunnen geven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,
      Ik denk er over na om binnenkort filmpjes op te gssn nemen.
      Lijkt je dat iets?

      Verwijderen