zondag 28 oktober 2012

DIY; Nail art stripers

Ik vind nail art maken zelf altijd erg leuk. Ik heb er het geduld voor en een redelijk vaste hand. Ook voor mijn DIY tribal telefoonhoesje heb ik een soort striper gebruikt. Dit is een eyeliner kwastje van een oude eyeliner. Maar wat als je nou geen eyeliner kwast hebt?
Dan maak je er dus zelf 1 van een oud nagellak kwastje. Als je eens eerlijk naar je stash kijkt zullen er altijd een paar tussen zitten die te oud zijn of er niet heel fris meer uit zien. Dit kwastje kun je hier voor gebruiken.
Wat ga je doen? Je maakt je kwastje schoon zodat alle nagellak er af is. Met een schaar knip je de buitenste haartjes weg, tot je de dikte hebt die jij voor je striper wilt hebben.
Of je knipt het kwastje door de helft.
Wat je dus ook kan doen is verschillende kwastjes knippen in verschillende diktes.
Succes!


Gaan jullie nail art stripers maken? Of heb je ze al gemaakt? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten