vrijdag 12 oktober 2012

Outfit of the day: Sweet pink

Vandaag weer een outfit of the day voor jullie!
 



 
Dit is een rose t-shirt van de C&A. Ik vind het een lief patroontje in een lief kleurtje. De stof is echt om te knuffelen, heerlijk zacht. De prijs was geloof ik €12,95
Onder het roze t-shirt heb ik een basic zwart hempje.
 
 
Er onder heb ik een basic zwart rokje van de H&M. De rokjes kosten geloof ik €4,95.
 
 
Er over heb ik een basic zwart vestje ook van de H&M. Ik geloof dat dit vestje €15 of €20 koste.
 
Voor bij huis heb ik altijd pantoffels aan. Zoals je ziet op de foto's ook. Excuse me please.
Dit zijn pantoffels van het Kruidvat voor €6,99.
 
Waar de legging weg komt weet ik niet meer, deze heb ik al erg lang.
 
Houden jullie van kant t-shirts? Laat het me weten!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten