donderdag 4 oktober 2012

outfit of the day : High wasted.

Ik kwam deze onwijs leuke oud roze broek tegen bij de Vero Moda. Nou heb ik weinig verstand van fashion dus zat al direct met het dilemma wat moet er op?
Ik heb mijn kledingkast uitgezocht en kwam bij dit zwarte waterval shirtje uit. Vandaag wil ik deze outfit met jullie delen.
 


 
De broek heeft een leuk detail, deze ritsjes. Het zijn helaas geen echte zakken. De broek is van de Vero Moda en koste geloof ik €39,95.
 
 
Dit is het zwarte waterval shirtje. Deze heb ik gekocht bij de Dooleys. De prijs weet ik niet meer precies, ik gok €15.
 
 
Mocht je je afvragen, is het een tregging? Nee, De rits zit aan de achterkant, erg leuk detail!
 
Zal ik vaker een outfit of the day doen? Wat vinden jullie van een hoge broek? Laat het met weten!
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten