dinsdag 30 oktober 2012

Eye love brillen actie DA!

Ik ben zelf een brildrager ( sinds kort ), en ik zie altijd mensen die lopen te wisselen met brillen. Nou zijn brillen erg duur. Soms wel honderden euro's.
Bij de DA is altijd al een apart hoekje met brillen van eye love.
De gewone brillen zijn €49 en de multivocale zijn €99.
Super cheap voor een bril.
Maar nu hebben ze bij de Telegraaf en leuke actie.
Wanneer je de telegraaf van donderdag nog hebt, hier zit een artikel bij van de eyelove.
Een reclame  stukje waar in staat dan je nu nog €39 moet betalen voor een gewone bril.
Wanneer je deze uitknipt zul je dus €10 korting krijgen bij de DA op een bril.
De actie is geldig tot 4 november.
Misschien iets om overna te denken voor de brildragers?
Ik ga zelf morgen even heen. en jullie?
Laat het me weten

2 opmerkingen:

  1. heey,
    ik ben zelf sinds een maandje of twee ook een brilsmurfje en heb ook mijn bril bij eyelove vandaan !
    ik heb een zwarte,nerd-model iets kleiner,en ik ben er echt tevreden over !
    leuke blog trouwens,en heb jij niet een keer in de girlz! gestaan ?
    xoxo danique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee,
      wat leuk dat je ook een bril van eyelove hebt. Ben erg benieuwd. Kan hem ergens deze week ophalen.
      Ik was echt heel verbaasd over je reactie over de girlz. Ik heb hier inderdaad alweer bijna twee jaar geleden in gestaan. Bijzonder dat je mij herkent. Leuk!
      Liefs

      Verwijderen