dinsdag 23 oktober 2012

Ebay 2 vinger ringen #2

Vorige maand liet ik jullie een paar Ebay ringen zien voor 2 vingers. Omdat er al weer heel veel leuke nieuwe ringen bij zijn gekomen wil ik die vandaag laten zien.
 
Als eerste deze lippen met lippenstift. Deze kwam ik in verschillende kleuren tegen, onder andere zwart en roze.
 
 
Hele schattige beertjes. En als ik het goed zie hebben de buitenste 2 ook nog een strikje op hun hoofd. Cute!
 
 
Van het lieve naar iets stoers, een pistool.
 
 
Deze vond ik wel erg leuk, stel je voor dat je met je hond aan het wandelen bent!
 
Nog een wat stoerdere ring, 2 handen met de tekst 'love' en 'hate'. Wat een leuk detail is, is dat op de nagels dan wel weer nagellak zit, wat het wat meisjesachtiger maakt.
 
 
Een hele chique ring, met een theepot een theekopje. Hoe leuk.
 
En als laatste alweer, herkennen jullie ze? Dit zijn de 7 dwergen. Ik zou hem zelf niet dragen maar vond hem erg leuk om jullie te laten zien.
 
Kopen jullie wel een ringen bij Ebay? Zijn er nog leuke ringen die ik moet hebben?
Laat het met weten!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten