donderdag 11 oktober 2012

EvenElien Blog 1 maand!

Jeehj, vandaag blog ik officieel een maand. Ja, dat klinkt niet veel, maar ik had het niet verwacht!
Ik vind het bloggen leuk, en het gaat goed.
Daarom dit artikeltje met wat statistieken!
 
 
 
31 Dagen
31 Artikelen
466 Bezoekers
2 reacties
3 filmpjes


Ja, nu ik dit lees kan ik dit niet met de grote blogs vergelijken die tienduizenden bezoekers per dag krijgen, met honderden reacties en mailtjes. Maar ik ben tevreden. Zoals ik al zei vind ik het leuk om te doen. Om gekochte of bestelde dingen aan jullie te laten zien, of dingen die ik al had maar gewoon erg goed vind.

Wat brengt de toekomst? Ik wil meer filmpjes gaan maken. Abboneer je daarom ook op mijn You-Tube kanaal; EvenElien. Ik weet namenlijk niet of ik alle komende filmpjes op mijn blog ga zetten omdat ik wel wil dat het ook bij mijn blog past.
Verder probeer ik net zo als nu elke dag een kort artikeltje.
Voor in de toekomst wil ik ook een keer een Q&A gaan doen, mocht je vragen hebben laat ze dan achter in de comments.
Vragen of opmerking mag je daar ook achter laten.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden voor een keer. Morgen komt er weer een gewoon artikel online. Liefs :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten