dinsdag 2 oktober 2012

Haar tutorial: Vlecht.

Vandaag weer een beetje een meiden ding. Jullie konden afgelopen zaterdag in het artikel zien dat ik naar de kapper ben geweest. Ik heb voor mijn doen op dit moment best lang haar, en daar kan je dan ook veel mee doen. Ik wou jullie een moeilijk lijkende vlecht vandaag laten zien die eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is. Snappen jullie het nog?

Dit is de vlecht die ik bedoel. Ik weet niet of het een naam heeft.
Wat is de bedoeling? Je doet je haar naar de kant waar je de vlecht wilt hebben. Je gaat je haar verdelen in 3 plukken. Elke pluk ga je vlechten, je krijgt dus 3 vlechten. Deze 3 vlechten ga je vlechten en dan krijg je het zoals op de foto!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Gaan jullie het proberen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten