zaterdag 6 oktober 2012

DIY; armbandjes Xenos

Al een hele tijd terug kocht ik bij de Xenos Sieradenkoord. Wat ik er mee zou gaan doen wist ik nog niet, maar ik had wel zin om wat creatiever te worden. Dit is achter in mijn kast beland, tot ik het deze week weer terug vond. Hier moest ik wat mee doen!
 


Ik heb twee zakjes gekocht, een grijze en een bruine variant. In een zakje zitten tien draden van elk 100 cm lang. De prijs voor een zakje is maar €0,99! Cheap to the fullest.
 
 
Maar wat heb ik er nou mee gedaan?
Ik heb drie draadjes gepakt en ben gewoon simpel gaan vlechten. De draden zijn erg lang dus het word een lange vlecht die bij mij twee keer om mijn pols kan.
 
 
Dit is het resultaat. Het duurde even voor ik had ontdekt hoe je dit moet vlechten zodat het netjes wordt. In het begin draaide hij steeds bij mij.
 
 
Je zou dus 3 x '2' armbandjes kunnen maken voor €0,99 !
 
Maken jullie wel eens zelf armbanden?
 


1 opmerking: