zaterdag 20 oktober 2012

Nail patches Ebay

Vorige week kwam mijn bestelling nail patches binnen van Ebay. Ik had deze samen besteld met een vriendin en we waren erg nieuwschierig. Op internet stonden namenlijk hele postieve dingen maar ook erg negatieve. Vandaag was het dan zover en gingen we eens kijken of het wat was.

De stickers kwamen in een erg leuke vrolijke verpakking met een hartje waar achter je de stickers zit.
 
 
Dit zijn de patches die ik had besteld. Het heeft een soort bloem patroon met roze, rood en geel.
 
 
Op de achterkant staat de gebruiksaanwijzing. Gelukkig was dit allemaal in het Engels en niet in het buitenlands.
 
 
In de verpakking zitten zes verschillende maten zodat je bijna altijd een goede maat hebt voor jouw handen. Wat ik wel vreemd vind is dat alle vingers anders zijn ipv allemaal hetzelfde, dat had ik denk ik mooier gevonden.
 
 
En dan hier het resultaat. Ik ben zeker positief. Ik heb bijna geen bobbels of vouwen. Het ziet er erg vrolijk en verzorgd uit. Voor een speciale gelegenheid is dit echt een aanrader.
 
Voor 1 x 12 stickers heb ik op Ebay €0,98 betaald. CHEAP!

Ik zou dit niet elke dag gebruiken  maar wanneer je bijvoorbeeld een gala hebt en een chique printje zoekt is het echt heel leuk. En wanneer je het samen doet met een vriendin is het erg gezellig!
 
Hebben jullie al wel eens nail patches geprobeerd? Wat zijn jullie ervaringen? Laat het me weten!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten