donderdag 25 oktober 2012

'Today was awesome because..'

Op www.teskuh.nl las ik in een artikel over een 'today was awesome beacause..' boekje. Ik ben dit ook sinds een paar dagen gaan doen en wil dit graag met jullie delen.


Hierboven zie je mijn boekje. Ik heb een simpel notitieboekje waar ik boven elke bladzijde met een andere kleur zet: 'today was awesome because..' Er zit geen kantlijn in mijn boekje, dus zet ik links de datum.
Wat is de bedoeling? Je gaat elke dag nadenken over wat jouw dag awesome maakte. Ook al was het een hele negatieve dag probeer je toch wat te bedenken.
Ik vind dit zelf erg leuk omdat je zo moet nadenken over het positieve of een misschien wel negatieve dag en overdenk je de dag nog eens.
Wanneer ik nadenk kom ik vaak opeens op dingen van; oja dit heb ik ook nog gedaan, of hee dit was ook leuk!
Hebben jullie al een today was awesome beacause.. boekje of iets anders?
Laat het me weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten