dinsdag 2 oktober 2012

Te veel kleren, wat doe je?

Na al die leuke koopjes uit de sale kom je er achter dat je misschien iets te enthousiast bent geweest en dat de conclusie is dat je kast niet meer dicht wil. Dit probleem had ik een paar week geleden en ik dacht bij mezelf wat nu?




Ik vind het zelf erg zonde om kleding wat nog goed is ( misschien zelfs maar twee keer gedragen :$ ) weg te gooien. Dus kwam ik met het idee om mijn kleren op Marktplaats.nl te zetten. Ik heb zelf bijna altijd kleren van de h&m, Only, VeroModa etc. en daar zoeken mensen gericht naar.
Nu ongeveer 4 week later kan ik jullie mee delen dat ik +/- al €30 rijker ben met kleren wat eigenlijk in de weg hing.

Ik zal jullie direct vertellen, voor een shirtje van €35 krijg je waarschijnlijk maar een paar Euro. Houd er ook rekening mee dat er verzendkosten moeten worden gemaakt wanneer het opgestuurd word.

Ik hoop dat jullie wat aan deze tip hebben gehad. Heb jij ook een kledingkast die uitpuilt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten