vrijdag 5 oktober 2012

Ebay nail patches

Misschien heb je ze wel gezien in een reclame van Silvie van der Vaart: Nail patches. Silvie heeft een eigen lijn met verschillende soorten nagel stickers. Dit zijn stickers die je hele nagel bedekken en een leuk printje hebben. Nou zijn de nail patches behoorlijk duur voor een paar dagen. Ik ben gaan zoeken en kwam een paar hele leuke tegen.
 
Ik heb mijn patches bij deze verkoper gekocht: http://myworld.ebay.com/more-things?_trksid=p2047675.l2559
Ik heb 2 x 12 gekocht omdat ik dit met een vriendin wou gaan doen. De prijs voor 2 was $1.98 wat omgerekend €0,80 per 12 stickers kost. Dit is natuurlijk een heel leuk prijsje.
 
 
 
 
Dit is een kleine greep van wat de verkoper allemaal voor designs heeft. Ik heb voor mijzelf van de laatste foto de middelste rij de bovenste besteld, en voor mijn vriendin in de linkse rij de vierde ook van de onderste foto.
 
Mocht je dit ook leuk vinden kijk eens bij deze koper of zoek zelf eens op Ebay voor nog andere printjes.Het aanbod is echt heel groot.
 
Heb jij al nail patches gekocht? Of ga je ze nog kopen? Laat het me weten!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten