woensdag 12 september 2012

wishlist h&m

Nog bijna 2 week te gaan tot de studiefinanciering, ben ik als arme student ( oke, een beetje overdreven misschien ;) ) alvast begonnen met een wishlist van de h&m.
 
 
Ik ben echt verliefd op kant. Ik kan er niet genoeg shirtjes van hebben en toen ik dit rokje zag was ik dan ook direct verkocht. Voor dit superleuke rokje betaal je €14,95.
 
 
 
 
 
En ja hoor, ook toen ik dit jurkje zag werd ik verliefd. Super mooi al ben ik bang dat nu het weer nu weer wat minder begint te worden hij te koud is, jammer. Voor dit jurkje betaal je maar €9,95!
 
Over het koude weer gesproken, we moeten weer dikke wintertruien in slaan. En hoe leuk is dan een trui met tribal printje? me like! Deze trui kost €19,95.
 
 
Ook deze trui lijkt mij lekker comfi en warm en heeft een heerlijk fris kleurtje. Voor deze gebreiden trui betaal je €14,95.
 
Net als de trui hierboven heeft ook deze broek lekker frisse kleurtjes. Ik zelf vind hem erg gedurft en opvallend maar superleuk! Deze broek kost €39,95.
 
Hoe leuk zijn deze schatjes? De hogere variant ken ik al, maar nu zijn er dus ook lage te koop. Ik wil ze! Voor deze schoenen betaal je €19,95.
 
 
 
Iets wat gewoon nodig is: sokken. Dan is het toch het leukste om vrolijke sokken te kopen met een leuk printje. Ik hou zelf enorm van bloemenprint dus vind deze sokken erg leuk. 5 paar sokken kost bij de h&m €7,95.
 
En als laatste een ring die ik echt supertof vind. Deze ring lijkt op een veer en draag je om 2 vingers. Het word voor mij nog moeilijk kiezen tussen de zilveren of gouden variant. Deze ring kost €4,95.
 

hopelijk vonden jullie het leuk om mijn h&m wishlist te lezen. Hebben jullie ook een wishlist bij de h&m? of bij een andere winkel? laat het me weten!
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten