vrijdag 28 september 2012

Ebay telefoonhoesje Hello Kitty

Zoals jullie in het artikel van de Ebay telefoonhoesjes konden lezen was mijn tweede bestelling onderweg. Deze heb ik inmiddels ontvangen en wil ik graag aan jullie laten zien.
 
 


Als eerste wil ik zeggen dat de verzending echt supersnel was. Ik had hem donderdag gekocht, hij werd vrijdag verzonden, en ik had hem die maandag al. Hoe hebben ze dat gedaan?
 
 
Zoals je ziet heeft het hoesje op de achterkant een roze strikje, met Hello Kitty en andere tekst, wat ik een beetje jammer vind. De tekst en het strikje ligt er zeg maar op, waardoor mijn telefoon wiebelt wanneer hij gewoon op tafel ligt en ik wil typen. Dit komt doordat het roze strikje erg uitsteekt.
 
 
De voorkant heeft hetzelfde lieve roze strikje.
Het hoesje past precies om mijn telefoon en ik ben er erg blij mee.
Ik heb het hoesje bij deze koper gekocht http://myworld.ebay.com/edayshow/&_trksid=p3984.m1497.l2754
En ik heb er €4,59 voor betaald.
 
Bestel jij wel eens telefoonhoesjes op Ebay?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten