maandag 17 september 2012

nieuwe sieraden

Zaterdag was ik met een vriendin bij ons in de stad, en zagen we dat er bij de kijkshop 75% korting was op alle sieraden. Nieuwschierig gingen we naar binnen en kwamen we best leuke dingen tegen, benieuwd wat ik heb gekocht? Klik dan door!
 




 Als eerste dit lieve armbandje. Het armbandje is in de vorm van een sleutel met een hartje. De armband zelf is heel dun wat hem bescheiden houdt en niet te veel laat opvallen waar ik wel van houd.
 
De exacte prijs weet ik niet meer, maar ik geloof dat het armbandje met de 75% korting nu nog onder de €2 was, ik zeg spotgoedkoop!
 
 
Daarna zag ik dit bijpassend kettinkje, hoe lief is dit? Wederom met een dun kettinkje wat hem lief en bescheiden houdt. Met de 75% korting kwam dit kettinkje net iets boven de €2 euro uit.
 
Voor de ketting en armband samen moest ik €4,25 betalen, wat ik echt niks vind!
Het is dus zeker een aanrader om even bij de kijkshop te gaan kijken,
 want er zijn hele leuke dingen voor lekker weinig geld.
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn aankopen te zien. Zijn jullie al bij de kijkshop geweest? Zo ja, heb je iets gekocht? Zo nee, ga je nog kijken?
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten