maandag 24 september 2012

Bucket list: Wat heb ik al gedaan?

Wat in Nederland nog wat onbekender is, heeft in Amerika bijna iedereen. Een bucket list.
 Dit is een lijst met alle dingen die je echt heel graag zou willen doen voor dat je dood gaat. Ik heb een paar maanden geleden ook een lijst gemaakt. Op deze lijst staan hele simpele dingen, maar ook bijvoorbeeld plaatsen aan de andere kant van de wereld.
 
Op mijn bucket list zijn al een paar dingen gedaan, deze wil ik als eerste hier in dit artikel neer zetten.
 


.
 
 
Het eerste wat ik kon afvinken was een vallende ster zien. Niet zo heel lang geleden was er een sterren regen boven Nederland. Ik ben snachts buiten gaan zitten en wachten tot ik één zag. Ik geloof dat ik die avond een stuk of 4 heb gezien!
 
 
Als tweede stond er dolfijnen zien. Ik wou heel graag een keer naar het Dolfinarium en dit heb ik in het voorjaar gedaan. Het was een super gezellig leuke dag.
 
 
Wat mij ook heel leuk leek om een keer te doen was met je voeten in een bak met water met visjes die je voeten schoonmaken, die er aan 'knabbelen'. Dit heb ik afgelopen zomer gedaan op vakantie. Het was echt een hele leuke ervaring.
 
 
 
Ik woon zelf in Groningen, wat betekend dat het westen van het land 3 uur reizen met de trein is. Wat ik erg graag wou was een keer naar de Primark. Na alles shoplogs en verhalen wou ik het zelf een keer mee maken. Dit heb ik afgelopen zomer gedaan. Wauw, wat een ervaring, wat een kleren en wat een mensen! Ik ben er goed geslaagd en zou graag nog een keer binnenkort heen willen.
 
 
En als laatste iets wat elke 18 jarige wil: een rijbewijs! En ik heb hem gehaald, afgelopen maart mocht ik dan eindelijk afrijden en ik heb hem in twee keer gehaald. Ik ben er super blij mee omdat het gewoon heel erg handig is.
 
 
 
Binnenkort komt er een artikel met dingen die ik nog wil doen!
 
Vonden jullie het leuk om te lezen wat ik al heb gedaan? Hebben jullie zelf een bucket list?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten