zondag 23 september 2012

nieuwe tv

Toen ik een jaar of 11 was, heb ik met mijn gespaarde geld toen een tv gekocht. Wat was ik trots! Een tv mét videorecorder. Inderdaad, videorecorder.. Toen de dvd's kwamen heb ik los een dvd speler er bij gekocht. Deze is inmiddels al anderhalf jaar kapot, en dus zat ik er over na te denken om mijn blauwe monster in te gaan ruilen ..
 
 


Zoals je ziet heeft hij een behoorlijke kont, wat veel ruimte in beslag neemt.
 
 
Dus afgelopen zaterdag de stad door gezocht op zoek naar een niet te grote tv met dvd speler. And there he was! Aanschouw mijn nieuwe schatje.
 
 
 
Wat een verschil. En zoals je ziet, geen videorecorder meer maar dvd speler haha!
Ik heb deze tv gekocht bij de blokker waar ze veel kleine tv's hebben in verschillende maten.
 
Vinden jullie het leuk om persoonlijke dingen te lezen?
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten