donderdag 13 september 2012

schoolagenda 2012/2013

Inmiddels is het al weer half september en zijn overal in Nederland de scholen weer begonnen. Ook ik moest er deze week weer aan geloven en had twee dagen school, en drie dagen stage.In dit artikel laat ik jullie mijn school agenda zien.
Dit is de voorkant van mijn agenda. Net als vorig jaar heb ik een agenda gekocht van love birds. Deze agenda's zijn te koop bij de kruidvat en trekpleister voor een leuk prijsje.
 
Op de eerste bladzijde heb ik maar meteen een voor mij belangrijke zin geplakt: love each day.
 
Bij de pagina's voor het lesrooster heb ik alvast mijn schoolrooster en stage tijden neer gezet, al vraag ik me af of dit veel zin heeft aangezien mijn school vaak wisseld van rooster en mijn stage tijden nu van de twee week al twee keer anders zijn dan mijn rooster, achja.
 
En dan hier het belangrijkste, de feestdagen en vakanties!
 
 
De agenda is zo ingedeeld dat elke dag een bladzijde heeft, en zaterdag en zondag op één bladzijde. Dit vind ik zelf makkelijk werken omdat je dan lekker veel op kan schrijven. Hierboven zie je vandaag. Mocht je je afvragen: Hee, geen huiswerk? Nee, zoals je links onderin ziet had ik vandaag stage van 12 - 18.
 
 
Op de laatste bladzijde ( eigenlijk meer de kaft ) heb ik allemaal leuke of mooie zinnen over het leven gezet en ze vrolijke kleurtjes gegeven.
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn agenda te zien. Wat voor agenda heb jij?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten