maandag 17 september 2012

Ebay 2 vinger ringen

Jullie kennen inmiddels wel mijn liefde voor ebay, en na de telefoonhoesjes wou ik jullie nu de leuke ringen laten zien. Ik hou zelf wel van opvallende ringen. Nou kennen we allemaal dr kruis ring en de snor ring, maar er zijn nog zoveel leuke ringen. Hier een kleine selectie.
 
 
 

 
 
 
Hartjes ringen vind ik zelf erg leuk, het is opvallend, maar niet helemaal over de top.
 
Een lipstickje, erg leuk als je zelf veel van make-up houdt.
 
 
 
Muziek instrumenten vind ik ook erg leuk. Hierboven zie je een gitaar en een piano. Natuurlijk extra leuk als je zelf ook een muziek instrument speelt!
 
Voor de gewone muziek liefhebben hier een ghetto blaster. Deze vind ik zelf wel heel stoer.
 
 
 
 
 
 
bloementjes en blaadjes vind ik zelf heel leuk omdat het iets liefs heeft.
 
 
Wie het artikel heeft gelezen over mijn nieuwe sieraden, hier opnieuw een sleutel. Ik vind sleutels echt heel erg leuk, al zou alle 3 bij elkaar misschien iets to much worden.
 
 
 En als laatste alweer deze lieve vogelfamilie. Hoe lief is dit?
 
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Kopen jullie wel eens ringen van Ebay? Welke ringen heb je al? Ga je na dit artikel ringen kopen? Laat het me weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten