zaterdag 22 september 2012

wensballon Ebay

Ik ben op 1 januari jarig, en op oudjaarsdag kreeg ik een wensballon alvast voor mijn verjaardag. Een wensballon is een papieren ballon die je onderin aan kan steken en wanneer hij helemaal gevuld is met warme lucht gaat hij omhoog. Wanneer hij vliegt mag je een wens doen. Voor mijn verjaardag had ik een simpele groene gekregen, maar op Ebay kwam ik een hele leuke tegen ..
 




Namenlijk deze rode, in een hartjesvorm. Hoe leuk is dat? Ik heb ze gekocht bij deze verkoper: http://myworld.ebay.com/bestnbestonline?_trksid=p2047675.l2559
Je krijgt 2 wensballonnen voor $3.54 zonder verzendkosten. Dit was omgerekend €2.82. Dat vind ik erg goedkoop voor 2 wensballonnen.
 
 
 
Heb jij wel eens een wensballon opgelaten?


1 opmerking:

  1. Mag ik vragen op welke term je gezocht hebt? Ik zou deze namelijk willen kopen voor mijn man :-)

    BeantwoordenVerwijderen