zondag 16 september 2012

winterjassen

Het is alweer bijna herfst, wat betekend dat de winterkleding al weer in de winkels komt. Dit jaar ben ik weer een nieuwe winterjas nodig, wat ik altijd een behoorlijke klus vind. Ik ben wat jassen betreft best kieskeurig, en kan dan ook nooit een goede jas vinden. Dit jaar besloot ik maar eens op internet te kijken voor wat inspiratie.

 
 
Laten we beginnen met iets wat ik echt niet mooi vind. Ik vind deze stof er echt heel goedkoop uitzien en ik hou ook niet van bontkraag. Deze jas is van het merk Mexx en kost €125,95
 
De kleur van deze jas vind ik erg leuk, en de knoopjes hebben een speels effect. Het jammere aan deze jas is dat hij kort is en dat mijn figuur niet ten goede doet. Deze jas is van de h&m en kost €39,95.
 
Dit vind ik een hele leuke jas. Hij is lang, grijs en heeft een riem die je taille lekker smal maakt. Ik weet niet of het door het beeld komt of dat hij echt zo is, maar hij heeft iets wat hem wel erg drukt maakt. deze jas is van Vero Moda en kost €99,95.
 
Een beetje hetzelfde idee als de grijze jas hierboven. Lekker lang en een riem om de taille. Deze jas vind ik iets stijver en chiquer. Dit jaar wil ik graag een grijze jas omdat mijn andere jas ook al zwart is, helaas.. Deze jas is van de h&m en kost €69,95.
 
Dan een jas die ik echt heel erg leuk vind, lang en grijs. Leuke knoopjes en een band om de taille. Het jammere aan deze jas is dat hij een capuchon heeft. Zonder was hij mijn favoriet! Deze jas is van Only en kost €99,95.
 
Helaas heb ik nog niet de perfecte jas kunnen vinden. Hebben jullie al een nieuwe winterjas? Of zijn jullie ook nog druk aan het zoeken? Laat het me weten!
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten