vrijdag 21 september 2012

muziek

Wanneer ik thuis kom zet ik de radio op mijn kamer aan, en die blijft aan. Wanneer ik op mijn laptop zit zoek ik leuke liedjes op YouTube en wanneer ik op de fiets zit heb ik mijn mp4 speler altijd aan. Je zou bijna kunnen zeggen dat ik niet zonder kan.
Vandaag wil ik met jullie mijn meest gedraaide liedjes op dit moment delen.
 
 
 
 
Dit liedje ken ik pas sinds ongeveer een week en draai ik erg veel. Vaak zoek ik bij liedjes die ik niet ken het filmpje met de lyrics erbij zodat ik zie waar het liedje nou precies over gaat. Dit liedje is van Taylor Swift.


Dit is een liedje van Acda en de Munnik. Ik hou zelf minder van de Nederlandse muziek, eerder van het Engels talige. Maar dit is een liedje wat je ook zit in het filmpje wat een lekkere melodie heeft en je zo mee kan zingen. Dit liedje heet ik wou dat je een vreemde was.


Ik ben echt fan van Boyce Avenue. Hun maken prachtige covers van bekende en (voor mij) onbekende liedjes. Dit is zo'n liedje wat ik niet kon maar echt van ben gaan houden. Dit liedje heet fast car.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn drie favoriete liedjes van dit moment te zien. Welk liedje luister jij veel op dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten